Warsztat: Ta183 #1

W temacie warsztatu użyję nazwy skróconej modelu.
ETAP pierwszy kokpit:
Cała przygoda z modelem zaczyna się od kokpitu. Pierwszy krok to zeszlifowanie do gładkiej powierzchni wszystkich zegarów. Zastąpi je produkt Red Fox Studio. Żeby go użyć potrzeba gładkiej powierzchni. Nic trudnego. Początek prac to drążek sterowy, wanna kokpitu oraz zegary.
Zdecydowana większość kokpitu jest w kolorze RLM 66 tutaj użyłem farby Hataka B040 Black-Grey (RLM66). Powierzchnie szlifowane nie były kryte farbą - ułatwi to klejenie zamienników. Tu pomocny jest A.MIG-2031 Ultra Glue. Najlepiej dać mu dobę na solidne zespolenie. Drążek sterowy: spód AK11110 Leather Brown, potem RLM 66, następnie AK11822 RLM 02 i AK11028 Smoke Black sam czubek drążka.
Przypomnę tylko, że rzeczywisty samolot nigdy nie powstał więc malowanie ogólnie to duży what-if. Generalnie to chciałem przełamać ciemność kokpitu.
Kiedy wanna była posklejana zabrałem się za fotel. Poduszki Leather Brown reszta RLM 66. Natomiast pasy główny kolor Hataka B263 Camouflage Beige, a elementy metalowe AK11209 Silver. Kolejny krok to przyklejenie pasów do fotela - wybrałem super glue w formie żelu z Action. Zasadniczo nie bardzo lubię bawić się z elementami fototrawionymi, jednak te dołączone do zestawu nie sprawiły żadnego problemu. Kiedy wszystko było utwardzone dokleiłem fotel w przeznaczone mu miejsce.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Warsztat: Panzer IV

Warsztat: M142 Himars