Warsztat Avia BH-10 część druga

ETAP trzeci.
Czyli naprawdę minimalne ilości szpachli i zamontowanie podwozia i przygotowanie skrzydeł. W myśl zasady trzy razy przymierz raz złóż. Dodatkowo już w tym etapie wyciałem silnik i go pomalowałem. Trzon dostał kolor AK11208 Dark Aluminium, cylindry Jet Black, natomiast te poprzeczki Pactra A54 Gunmetal. Przy okazji sprawdziłem jeden z pędzli, który swego czasu wygrałem. Daje radę. Po zamontowaniu kadłuba minimalna ilość szpachli była potrzebna przy "trapezie" za fotelem. Tu użyłem produktu AK9329 Green Putty.
Na tym etapie musiałem też fragment kadłuba pomalować kolorem DA oraz położyć dwie kalkomanie. Później byłyby to awykonalne.
Przygotowuję również skrzydła.
Ważna informacja dla tych, którzy planują wykonać ten model. Najpierw warto wmontować skrzydła z tymi czterema belkami. To pozwoli wszystko spozycjonować względem siebie. Patrząc na fotki z muzeum zdecydowałem się spiłować kołki i wszystko przytwierdzać superglue. Potrzeba było w sumie jednej próby na lewe skrzydło i dwóch ma prawe. Dla początkujących modelarzy może być to trochę trudne. Dlatego short-runy poleca się już nieco doświadczonym modelarzom. Po utwardzeniu spoiny skrzydeł dodałem podwozie i wszystko stoi bardzo dobrze. Tylnią "goleń" też warto wmontować na superglue. Przed malowaniem model dostanie jeszcze tylko silnik.
Tutaj nastąpiła korekta. Golenie zostały odklejone co tłumaczę wyżej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Warsztat: Panzer IV

Warsztat: M142 Himars